Conţinut:
Cum să adăugați un produs la o comandă
1.1. Adăugarea unui produs la o comandă pe site (etapa de formare a comenzii)
1.2. Adăugarea unui produs la o comandă pe site-ul pet24.md, dacă comanda a fost deja plasată și acceptată
1.3. Adăugarea unui produs la o comandă prin telefon
1.4. Adăugarea unui produs prin combinarea mai multor comenzi
Cum să eliminați un produs dintr-o comandă
2.1. Eliminarea unui produs dintr-o comandă în etapa de formare a comenzii
2.2. Eliminarea unui articol dintr-o comandă prin telefon
Cum se repetă o comandă
Cum să împărțiți o comandă
Cum să combinați comenzile
Cum se schimbă destinatarul unei comenzi
Cum se schimbă adresa de livrare a unei comenzi
Cum să adăugați un produs la o comandă
1.1. Adăugarea unui produs la o comandă pe site-ul pet24.md
Puteți adăuga cu ușurință un produs nou la comanda dvs. atunci când comanda este în stadiul de formare. Fiecare produs pe care îl selectați este adăugat automat la comanda dvs. Puteți verifica acest lucru utilizând fila „Coș”.
sau elementul de meniu corespunzător din contul dvs. personal.
Fiţi atenți! Această opțiune este disponibilă numai pentru utilizatorii autorizați.
1.2. Adăugarea unui produs la o comandă pe site-ul pet24.md, dacă comanda a fost deja plasată și acceptată
Dacă comanda dvs. a fost deja plasată și acceptată, dar nu ați primit încă un apel de la manager, pentru a adăuga un produs nou puteți proceda după cum urmează:
anulați comanda
repetați comanda adăugând produsul dorit.
1.3. Adăugarea unui produs la o comandă prin telefon
Puteți adăuga produsul dorit la comanda dumneavoastră sunând la 060508880. Pentru a face acest lucru, trebuie să așteptați ca managerul să sune și să-i spună codul produsului pe care doriți să-l adăugați în lista deja generată.
De asemenea, puteți contacta singur managerul sunând la numărul specificat.
Centrul de contact este deschis zilnic de la 9:00 la 20:00.
1.4. Adăugarea unui produs prin combinarea mai multor comenzi
Puteți plasa produsul care vă interesează ca o comandă separată, așteptați un apel de la manager și cereți acestuia să combine comenzile. Pentru a face acest lucru, trebuie să furnizați numerele de comandă pe care doriți să le combinați.
Cum să eliminați un produs dintr-o comandă
2.1. Eliminarea unui produs dintr-o comandă în etapa de formare a comenzii
Puteți șterge un produs în etapa de formare a comenzii. Pentru a face acest lucru, trebuie să vă conectați pe site-ul pet24.md, să accesați meniul „Coș de gunoi” și să utilizați opțiunea „Ștergere”
2.2. Eliminarea unui produs dintr-o comandă sunând la 060508880
Este imposibil să eliminați în mod independent un produs după plasarea comenzii. Dacă managerul nu v-a sunat încă, așteptați apelul și furnizați codul produsului pe care doriți să îl ștergeți.
Dacă ați discutat deja comanda dvs. cu managerul și ați plătit pentru aceasta, puteți elimina produsul de care nu aveți nevoie prin procedura de returnare a produsului.
Cum se repetă o comandă
Puteți repeta o comandă făcută anterior dacă sunteți utilizator înregistrat al site-ului pet24.md. Pentru a face acest lucru aveți nevoie de:
autentificați-vă pe site
accesați Contul personal și utilizați fila „Comenzile mele”.
găsiți comanda de care aveți nevoie și utilizați opțiunea „Repetați comanda”.
Cum să împărțiți o comandă
Dacă doriți să vă împărțiți comanda în mai multe comenzi separate sau să schimbați ora, data sau locul livrării, trebuie să contactați 060508880. Când contactați, trebuie să comunicați managerului numărul comenzii, precum și informații despre ora și locul de livrare și informațiile dvs. de contact.
Cum să combinați comenzile
Dacă trebuie să combinați mai multe comenzi create anterior, trebuie să sunați la 060508880. Când contactați, trebuie să comunicați managerului numerele de comandă, precum și informații despre ora și locul livrării, precum și informațiile dvs. de contact.
Cum se schimbă destinatarul unei comenzi
Puteți schimba destinatarul comenzii sunând la 060508880. Atunci când contactați, trebuie să furnizați managerului numărul comenzii, precum și informațiile dvs. de contact și informațiile de contact ale noului destinatar al comenzii.
Dacă plata comenzii se face în numerar, oricine o poate primi, cu condiția să cunoască numărul comenzii și să poată plăti suma cerută.
Cum se schimbă adresa de livrare a unei comenzi
Dacă este necesar, puteți modifica adresa de livrare a comenzii dumneavoastră contactând angajații la telefon 060508880. Atunci când contactați, trebuie să furnizați managerului numărul comenzii, precum și informațiile dumneavoastră de contact. Veți fi informat despre condițiile de schimbare a adresei de livrare, toate opțiunile posibile vor fi discutate cu dumneavoastră și dorințele dumneavoastră vor fi luate în considerare.